ניתן לפנות לנציגי השירות שלנו
במייל blik@blik.co.il
בוואטסאפ 054-5620655
שעות עבודה
ימים א'-ה'09:00 - 17:00
ימי ו' וערבי חג09:00 - 13:00

נציגינו במרכז השירות של BLIK ישמחו לעמוד לרשותכם, לסייע לכם בכל פנייה ועניין הקשורים להזמנה שלכם הקיימת אצלנו במערכת.
באפשרותכם לבדוק בכל עת את סטאטוס הזמנתכם בוואטסאפ 054-5620655.

בכל פניותיכם בנושאי הזמנות קיימות אנא פנו אלינו למייל blik@blik.co.il

הזמנות באינטרנט
הזמנה ישירה באתרנו

מערכת ההזמנות של אתר BLIK תוכננה לנוחות לקוחותינו, כך שתוכלו לבצע את הזמנתכם ביעילות וקלות.
המזמינים ישירות דרך מערכת ההזמנות באתר יהיו פטורים מתשלום עמלת דמי טיפול.

צריכים עזרה וסיוע?

נציגינו במרכז המכירות ישמחו לסייע ולעזור לכם לבצע את הזמנתכם ישירות באתר האינטרנט שלנו. כמו כן הם ילוו אתכם לאורך כל תהליך ההזמנה וישמחו לעמוד לשירותכם בכל עניין ושאלה לענות שתתעורר.
שרות זה של BLIK ניתן חינם ואינו מבטל את ההנחה של דמי הטיפול אשר אנו נותנים ללקוחות המזמינים באינטרנט!
כמו כן, ניתן לקבוע מפגש לפי הצורך במשרדנו ברחוב המסגר 9 תל אביב. לתיאום אנא התקשרו 03-3731010.

צריכים סיוע לאחר הזמנתכם באתר?

נציגינו במרכז שירות הלקוחות מטפלים בכל פניות הלקוחות שביצעו הזמנה באתרנו ומעוניינים לברר פרטים נוספים בנוגע להזמנה שלהם.

צריך עזרה אחרי הזמנה הטלפונית?

נציגי השירות שלנו יסייעו לכם בביצוע הזמנה טלפונית, לאלה מכם אשר אינם מעוניינים לבצע הזמנה ישירות באתר האינטרנט.